Iklan

Jul 19, 2012

Buat Masa Ini

Bismillahirrahmanirrahim...

Setelah apa yang berlaku seminggu yang lalu, ada satu hikmah yang saya nampak di situ iaitu, saya sudah berani membuat keputusan dan yakin dengan apa yang saya inginkan (buat masa sekarang).


Dan buat masa ini.. saya hendak memastikan Ramadhan nanti menjadi Ramadhan terbaik dalam hidup saya. Insya-Allah.



Selamat Menyambut Ramadhan semua. Semoga amalan-amalan baik yang kita lakukan di bulan Ramadhan ini, akan terus berpanjangan sepanjang hidup kita yang seterusnya, jika kita masih dipinjamkan nyawa olehNya.


Assalamualaikum. :)

3 comments:

  1. salam ramadhan al mubarak !

    :)

    selamat menjalani ibadah puasa dan semoga amalan kita diberkati....

    ReplyDelete
  2. Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak.

    ReplyDelete
  3. Lily : Salam Ramadhan juga buat Lily sekeluarga..

    Khairul : Selamat berpuasa diperantauan..


    Semoga amalan kita semua diterima dan diberkati-Nya. Amin.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...