Iklan

Jul 29, 2012

Alhamdulillah

Bismillahirrahmanirrahim


Alhamdulillah,
walaupun saya tidak dapatpun 1/2 bulan gaji sebagai bonus raya sebagaimana kakitangan awam, gaji bulan lepas masih berbaki apabila tiba di hujung bulan.
Alhamdulillah,
walaupun untuk hari raya nanti saya masih tidak ada sehelaipun baju baru untuk di pakai dipagi raya, baju raya untuk Aisya sudah pun saya setelkan.
Alhamdulillah,
walaupun saya masih menyambut raya dengan status yang sama semenjak 9 tahun yang lalu, saya masih rasa selesa begini.
Alhamdulillah,
walaupun setiap kali bulan Ramadhan selera makan saya menjadi tawar dan berat badan saya berkurang, mungkin selepas raya kain-kain baju kurung saya kembali longgar. :D
Alhamdulillah,
walaupun apa yang saya inginkan, hampir menjadi menjadi kenyataan, saya gembira dan senang hati dengan keputusan yang saya buat (buat masa ini).
Alhamdulillah,
walaupun orang yang pernah saya sayang (dan masih diingatan), bertemu jodoh dengan orang lain, saya rasa diringankan bebanan perasaan
Alhamdulillah,
walaupun saya banyak berbuat silap dalam kehidupan ini, Dia masih memberi peluang kepada saya untuk membanyakkan taubat.

Alhamdulillah...
Alhamdulillah...
Alhamdulillah...


"Ada beribu alasan untuk kita bersyukur, jadi kenapa harus hidup dalam pengkhianatan kepada diri sendiri.. menafikan nikmat"

3 comments:

  1. Salam Aya
    Slmt menyambut Ramadan Dan Slmt berpuasa. Maaf lama x singgah cni.

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah..

    Wachak : Tu la, lama tk nampk awak.. Sihat? Selmt Berpuasa!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...