Iklan

Jul 29, 2008

Senyum..

Semenjak ahad yang lepas, aku rasa hidupku kembali ceria. Ceria sangat-sangat, hinggakan aku hampir senyum sepanjang masa. Senyum yang sampai ke telinga. Dan aku sedar, ada beberapa keadaan atau orang yang sangat mempengaruhi hidup aku. Biarpun selama ini aku sudah sedar akan pengaruh itu kepada situasi hari-hari yang aku lalui, aku tidak berapa menyukainya. Sebolehnya aku tidak mahu bergantung kepada sesiapa untuk mengceriakan hari-hari yang aku lalui, merancak perjalanan aktiviti harianku, atau menolak aku dari belakang sehari-hari! Bagaimanapun aku tidak dapat menafikan kali ini, betapa kehadiran insan-insan menambahkan 'senyum' aku untuk memulakan hari aku. Alhamdulillah.

So, just enjoy your day...!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...