Iklan

Jul 28, 2009

Friend request.

Salam.

Ada 9 friend requets.

Mungkin 4 @ 5 aku kenal.

Mungkin 4 @ 5 lagi aku tidak kenal.

Aku bukan sombong.

Tp kalu aku add org yg aku tak kenal, dan lepas tu aku tk pernh layan status or profile dia, rasanya cam tak der maknanya.

So, aku tak add.

Yg aku kenal, aku sempt lagi fikir nk add or not.

Sebb aku rasa kalau aku add, kemudian aku akan terasa bila nampk status diaorg, ataupun aktiviti diaorg kt sebelh tu, aku seperti menambahkan garam pd luka aku sendiri.

Kan.

3 comments:

  1. makin dipendam makin lara
    lemah iman angkara siapa
    bongkak sombong jangan ketara
    tiada berani tolong menyapa

    hehhehehe.................

    ReplyDelete
  2. anak lembu meronda-ronda,
    ibu lembu dikandang sedang mengawan,
    insan mana yang tak merana,
    kerana angkara seorang kawan

    ReplyDelete
  3. Hmmm.. siapakah gerangan tuan/puan yg berpantun2 ni yer.. hamba tk terjawab lak..hehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...