Iklan

Feb 20, 2010

Selepas 10 hari

Bismillahirrahmanirrahim...

Last published post on 10th. February 2010. Hari ini hari ke 10 selepas itu. Last month rasanya seperti hampir everyday menaip entri baru dan post it here. Bulan ini sangat kurang maju, errr.. i mean dari segi penulisan blog. Pembacaan blog, well as usual, every blog listed here (jelingkan mata ke arah kanan blog ini) i already subscribed to my google reader. So, hampir kesemua saya entri baru mereka saya baca (kalau ada).

In these 10 days, banyak sangat perkara yg berlaku, diperlakukan dan diperhatikan tanpa melakukan apa2 juga. Contohnya busu menghabiskan cuti seminggu di kampung jadi setiap petang cepat2 mahu pulang ke rumah utk menggomol baby comel. Boss dipejabat pula memperlakukan saya seperti robot yg tidak perlukan oksigen dan mungkin dia ingat saya boleh menjadi 2,3 orang saya dalam satu2 masa. Kerja2 yang sama pula membuatkan saya bosan lantas sangat menggalakkan saya untuk tidak berbuat apa2.

Ada 2 orang blogger (barangkali atau pembaca blog sahaja) telah menjadi follower saya sejak awal tahun ini. Thanks very much to both of them. Nanti saya akan letakkan link ke blog kamu2 disini yer (sekiranya ada). Maaf sebab belum sempat update blog ini.

Oh yer, saya ada membuat online shopping baru2 ini. Dan sangat berpuas hati sebab tak perlu menunggu lama utk order sampai. Sungguh tidak sabar sekali. Hahaha... Dan juga berpuas hati dengan barangan yg dibeli.

Alhamdulillah, perasaan saya sedikit tenang kini.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...