Iklan

Mar 28, 2012

Rabu - Astaghfirullah hal'azim

Bismillahirrahmanirrahim...


Rabu menjelma lagi. Allahuakbar... perasan tak sekarang ni masa sangat cepat berlalu. Sekejap-sekejap seminggu dah berlalu. Pejam celik dah habis sebulan. Hari rabu, perbanyakkan beristighfar. Peringatan untuk diri sendiri.


Selepas seminggu tak sihat minggu lepas, cuti sehari, mc dua hari, kerja berlambak-lambak untuk disiapkan minggu ini. Tak berapa sempat nak jenguk blog. Ada lebih 50 senarai belum dibaca di Google Reader. Sesekali pun sempat buka yang tidak penting dan tidak mengambil masa yang panjang untuk menghabiskan bacaan satu-satu entri, seperti entri-entri Oh Bulan tentang artis korea. Saya tak bacapun, sekadar klik untuk menghilangkannya dari senarai. Atau sekadar nak tahu header, seperti Mawi kena rompak.


Dan save the best for last, hahaha.. Macam budak-budak. Makan roti telur, bahagian yang banyak telur makan last sekali. Oh.. saya masih begitu di usia sekarang. Hehe.. Oleh itu, entri-entri baru blog Rasa Hati, Khairul Abdullah Life in Germany, Hanis Zalikha, Serenity Now, Tinta Anak Terengganu, Mrs. Plain-June, dan banyak lagi, masih tersusun dalam senarai unread.


Balik rumah, kena mengadap Aisya dan kerja-kerja sekolahnya. Minta hadiah walaupun dapat nombor 19 daripada 34 dalam kelas, juga daripada 88 dalam darjah. Nak bagi semangat, dah menjanjikan DIY card sahaja. Bawah dari 10 baru dapat hadiah. Nombor 1 dapat basikal 'pixie'. Hehe...


Nanti nak jenguk Pinterest, nak cari idea. I fall in love with Pinterest sejak mengenalinya. :D

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...