Iklan

Feb 17, 2013

Perubahan, Adalah Suatu Keterpaksaan

Bismillahirrahmanirrahim....

Sejak tahun lepas lagi, setiap kali buka igoogle, ada sesuatu yang membuatkan aku hendak mengeluh. Aku memang tak puas hati. Selama ini banyak benda yang aku buat, dan guna, dan perlu, dan rujuk, aku simpan disitu. Malah bila bosan, kekadang aku layan game crossword dan hangman di situ. Segala yang aku nak baca, subscribe segala bagai, aku bukak sajer di google reader, disitu. Alamat-alamat laman sesawang yang penting dan selalu menjadi rujukan juga, aku letak disitu, termasuk kamus-kamus online segala macam bahasa.

Aduhhhh... bagaimana yer nanti aku nak sesuaikan diri dengan wajah baru.

'iGoogle will not be available after November 1, 2013'

Aku tahu aku kena bersedia, tapi aku tak tahu bagaimana!


Menci ahh.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...