Iklan

Feb 15, 2015

Aku perlukan percutian!

Bismillahirrahmanirrahim


Ya Allah... sungguh sangat, aku rasa aku perlu bercuti. Lamanya tak bercuti ke mana-mana. CNY dah hujung minggu ni, sekolah pula bercuti sampai isnin depan. Aku tak sempat nak rancang apa-apa pun lagi. Aku dah blur sebenarnya. Impian aku nak ber'road trip' ke sebelah utara semenanjung. Sangat teringin. Tapi untuk tujuan itu, aku memerlukan bodyguard! Itu yang paling den lomeh sekali. Siapalah yang nak jadi peneman sepanjang jalan, atau boleh juga sepanjang hidup aku ni. Eh! Hahahaha....


Pulau Redang last year.. tak, kali ni rasa tak berminat nak gi pulau2 atau mengadap mana-mana pantai.

Cuaca sekarang boleh tahan cantik. Rasa ruginya duduk sahaja kat rumah! Ni belakang rumah aku.

Haa.. aku nak gi tempat macam ni. Ada sawah padi dan bukit bukau. Saujana mata memandang. Ni tak jauh dari kampung aku. Sini pun masih ada orang tanam padi, tapi tak der homestay kat sini. 



4 comments:

  1. Sekinchan ada byk sawah....
    Kedah pun laaagii byk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teringin nak pegi belah sana la ni.. Maybe cuti sek akan dtg la kot ek.. hmm...

      Delete
    2. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
  2. Ada org kata.. setiap kali balik dari bercuti.. otak jadi fresh.. segala yang fresh..
    Ye kut..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...