Iklan

Mar 30, 2016

Masanya untuk tukar bateri.

Bismillahirrahmanirrahim

Assalamualaikum...


Ingat lagi cerita aku tentang 'bateri kereta pecah'?  Banyak hit juga rupanya entri itu. Errr.... banyak la bagi blog picisan macam blog aku ni kan. Hihi... Tapi aku rasa ramai yang hit tu main google je, mungkin sebab nak tukar bateri, atau mencari bateri kereta yang sesuai.


Cerita itu tahun 2014. Sekarang 2016. Aku tiba-tiba teringat bateri kereta aku dah lama dan malas nak check tarikh dekat bateri tu. Mencari tarikh yang sesuai untuk tukar bateri. Jadi aku teringat pada entri yang pernah aku tulis itu. Bagus juga rupanya diari terbuka aku ni ya. Hahaha.... Ya, ianya berlaku pada 28.08.2014. Jadi, sekitar Ogos nanti aku kena tukar bateri, sebelum kejadian serupa berlaku. Takut aku bila diingat-ingatkan. Dan peringatan untuk diri sendiri juga supaya tidak lagi menukar kepada bateri Yokohama. Enough is enough.


Err... mungkin aku tukar bateri tu sebelum Ogos. Lebih baik awal dari terlewat, kan.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...