Iklan

Apr 16, 2009

Lamanya tk memblog!

Bismillahirrahmanirrahim...

Kenapa lama tak update blog neh??
Tak tahukah ada yang ikuti perkembangan awak melalui blog tu.. Eceehhh! Konon nak perasan la tu, padahal tak der yang peduli nyer!! Hahaha.. Tak per, yang penting malam ni aku terasa hendak menulis, dan aku boleh menaip tanpa ada mengambil peduli aper2 pun. Hehehe...

Ya. Sebenarnya aku agak sibuk (atau buat sibuk neh?) sebenarnya beberapa hari (atau mungkin minggu) yang lalu. Ni betul2 ni, bukan main2, bukan cobaan. Aku sibuk dengan tender. Akhir bulan lepas, aku menghantar tender sekaligus membeli tender. Tender ke-2 untuk tahun ini. Jadinya, dalam 2 minggu sebelum hari isnin yang lalu, aku terlalu sibuk mengisi tender itu. Mencari quotation, menge'check' rate terbaru, membuat built-up rate, menghadiri discussion dengan client di site yang dalam tempoh defect liability tanpa sempat membagitahu boss, berkejar ke site dan discuss skit2 ngan sub-kontraktor yang makin slow progress kerjanya, dan macam-macam lagilah. See, macam sibuk kan. Memang betul2 sibuk.

Cumanya, biasalah. Sempat la mengselit-selitkan aktiviti yang tiada kaitan dgn kerja seperti menjengak google reader, singgah sebentar di facebook, berborak dan bergosip. Hahaha...

Welll, i miss my blog, and my friends blog. So, mlm ni, nak mengadap blog sehingga mimpikan blog ajer.. hmmm...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...