Iklan

Sep 20, 2011

Waktu

Aku hendah menaip entri baru tentang kenapa aku suka menonton drama Melayu, tetapi aku tak banyak kesempatan untuk itu.

Ada taklimat sebutharga pada hari Ahad, dan aku kena hadir sebagai consultant QS. Dari pagi hingga ke tengahari aku di UniSZA, Gong Badak.

Ada laporan sebutharga bagi projek lain yang tiba-tiba aku kena siapkan. Ada juga format claim yang perlu aku settle sebelum kontraktor mula buat claim. Nanti kalau nak buat claim baru nak siapkan format, memang kelam kabut.

Ada Summary of Tender juga untuk satu projek yang bakal ditenderkan, belum dikemaskini.

Semalam tiba-tiba kena hantar lagi Dokumen Sebutharga ke Gong Badak sebab tak cukup. Ramai juga orang yang beli bagi projek kecil itu.

Kejap lagi pula kena bergegas ke tempat sama untuk Site Meeting projek yang sedang berjalan. Jam 12 kena berkejar pulang untuk ambik Aisya di sekolah. Boleh tahan juga jauhnya dari Gong Badak tu. Kemudian ada satu benda yang aku nak beli. Meronta-ronta hati ini nak gi beli segera. Hahahaha...


Babai.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...