Iklan

May 27, 2014

Kalaulah Ianya Bukan SPAM


Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum...
 
 

Buka-buka jer email hari ini
tengok ini
kat SPAM box
Tesco bagi 200,000.00
Firefly tawar 110,000.00
dalam ringgit malaysia
belum lagi campur
mat saleh sesat mana ntah
tawar business deal
46 juta usd
kaya gila aku jadinya
fanbox mana ntah.. yang aku tak pernah masuk
duk bagi duit juga
beratus usd la juga
kalau ianya bukan penipuan
aku tak dapat nak bayangkan
sebab aku tak pernah berangan
sampai tahap kaya juta-juta
entah apa aku nak buat
dengan duit juta-juta itu

4 comments:

  1. Kalaulah bukan spam.. tak berani nyer dia orang nak antar message ni serata dunia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha.. tu belum lg kat hp. Ada jer shell la, coca cola, offer nak bg puluh2 ribu.

      Delete
  2. Hahah..pakcik kayaaaaa :). Spam macam ni bermula sekitar penghujung tahun 90an lagi. Walaupun dah di "spam"kan oleh google namun ramai juga yg masih percaya dan terkena.

    ReplyDelete
  3. Haa.. betul. Kekadang rasa pelik jugak kenapa masih ada yang percaya dan tertipu.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...