Iklan

Jan 22, 2011

Movie di petang hari

Memandangkan terpaksa bekerja menghabiskan hampir seluruh masa lapang di waktu siang hari ini, di luar dan ke sana ke mari di dalam kereta, terasa sangat penat untuk memenuhi aktiviti yang hanya mampu di rancang, iaitu jogging atau membasuh kereta. Kedua-duanya memerlukan tenaga yang bukan sedikit.

Balik petang tadi selepas mengambil Aisya dari kelas Qafa, terus melepek depan tv sambil membayangkan burger yang sedap apabila menonton favourite channel, AFC. Tetapi memandangkan tiada apa di dapur yang mampu menjadi apa-apa seperti burger, maka hanya mampu menelan air liur. Hingga ke malam ini pun masih terbayangkan burger gerai tepi2 jalan yang sedap. Gurlppp.. telan air liur lagi. Satu tabiat yang sukar di ubah, tengok apa-apa yang sedap di tv, mesti teringin nak makan. Ishh... mujur bukan mengidam.

Layan movie lah, daripada layan rasa nak makan.

Maaf, saya tahu movie ni bagi sesetengah orang dah basi dah. Dah lama sangat. Tapi saya tidak peduli sangat hal orang, sebab saya belum tengok dan at least, daripada cakap-cakap orang yang dah tengok, saya dengar cerita ni best. Saya memang jarang nak tengok movie yang tidak direkomenkan oleh sesiapa, ataupun sebelum membaca review yang menarik. Jadi petang tadi, saya tonton Twilight Saga. :P

Oh, saya suka. Dan jatuh cinta. Esok sambung dengan New Moon lak. ;D

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...