Iklan

Oct 31, 2011

Ben Starr Yang Cute



Sungguh, malam tadi rasa macam nak nangis jer tengok Ben Starr kena eliminate. Memang dah tahupun saper juara MasterChef US musim ke-2 ni, dari blog biras yang awal-awal lagi nonton kat YouTube. Geram jugak seposen sebab kat astro tak tayang lagi, dia dah pecah lobang uar-uarkan saper juaranya. Eh.. sesuai ke guna pecah lobang kat ayat tu? Tak per, abaikan..

Dari awal kemunculannya lagi, dia ada tarikan tersendiri. Dari topi corak bunga-bunga atau buah-buah, pengakuan setiap kali dia menggelabah masak tak jadi, banyak cakap pada masa-masa tertentu, dan kadang kala lucu orangnya. Ben Starr antara peserta yang sangat baik, tidak mengutuk dan mencela peserta lain, baik dengan semua orang, tidak berdengki dan berdendam. At least, itulah yang saya nampak.



Sememangnya sebab MasterChef US 2 ini ada orang seperti Christian yang sentiasa angkuh dan memandang rendah peserta lain, Suzy (she looked like host program Icip-icip) yang suka menyalahkan dan menunjukkan muka tidak puas hatinya, dan Jennifer yang nampaknya lebih berterus terang tidak sukakan Christian.

Gordon Ramsay pun kalau boleh nak tengok Ben Starr jadi juara, yer la.. walaupun ada beberapa hidangan Ben yang tak menjadi. Dia kiss pipi Ben malam tadi. Hahahaha...

Oklah, nak sambung kerja. Bai.



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...