Iklan

May 6, 2010

Bukan tak nak dengar!

Ambik Vios la. Yang baru tu. Sesuai sangat dengan awak. Lagipun memang dh lama nak kan.


Honda ok. Sesuai ngan awak. Baru ada kelas.


Tak payah ambik local punya. Tak sesuai la. Ambik brand luar. Baru ada gaya.


Duhhh.. macam2 la. Memang aku minta nasihat orang juga tentangnya yg sesuai dengan orang perempuan, tidak menyusahkan, mudah dijaga, atau aper2 la yg tahan kederat seorang perempuan.

Tapi, kalau nak suruh aku ambik yg sedap bawak, sedap orang pandang (bukan aku pandang), sedap utk aku bergaya, dan korang yg tolong hulur2kan tiap2 bulan, aku no prob. Sangat berbesar hati menerima pandangan korang itu, and of cos berterima kasih juga.

So, bukan aku tak nk dengar yer, pandangan korang sumer.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...