Iklan

May 15, 2010

Mengharapkan segalanya di bawah kawalan

Bismillahirrahmanirrahim...

Sebenarnya semuanya berlaku bukan dalam sekelip mata. Cuma mungkin ianya terasa cepat disebabkan kesibukan yg melekakan. Sedar tak sedar, sudah pertengahan May 2010. Tapi memang sebenarnya banyak yg perlu dirancang, dilakukan dan disiapkan. Aku masih merasakan semua masih dibawah kawalan, cuma aku tidak suka mendengar kata2 seperti putus asa dan negatif daripada beberapa orang. Keluarga terutamanya. Ianya boleh mempengaruhi semangat aku, dan segalanya yg masih aku rasakan terkawal.

Sungguh, masa berjalan begitu cepat. Yang pentingnya, ada beberapa perancangan yg memerlukan tindakan segera, tetapi masih belum dapat aku laksanakan. Aku berharap, Tuhan mempermudahkan urusan2 aku. Aminn...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...