Iklan

Sep 27, 2010

Penghujung September yg bisu

Diam dan tanpa suara. Memang la kan, bila diam sah2 la tak bersuara. :P

Bisu ini bererti kurang bercakap. Tapi dalam meeting tetap bising melawan cakap. Hahaha.. teruk betul seorang aku. Kekadang aku terfikir, adakah suara aku macam orang nak cari gaduh walaupun aku rasa macam sudah sehabis nafas mengontrol suara?

Pernah jugak la aku bertanya pada kawan2 rapat, 'suaru aku cam nak cari gaduh ker?'

Tapi diaorang kata 'Eh, mana ada. Suara mu dalam tepon sedap, merdu lagi!' Err.. diaorang kata la. Hahaha...


Dah tu, pesal plak orang2 yg bermeeting ngan aku atau yg berdiskas melalui tepon ngan aku, selalunya membalas cakap aku cam nak gaduh. Orrr... diaorang memang ajak gaduh kot. Aku jer yg buat2 tak paham. Hahaha...


Err.. cam hepi jer entri, tapi hakikatnya, sipenulis sedg kelam, selam, peram, dan aper2 'am' lagi.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...