Iklan

Mar 21, 2011

Aku rindukan

Ermm.. setiap hari aku membuka laman ini lagi, merenung kosong, menaip sedikit, termenung, mengeluh, dan menaip lagi, berhenti seketika, merenung, akhirnya semuanya aku padamkan semula. Aku kembali menenggelamkan diri dalam fail dan dokumen yang membukit atas meja, dalam keadaan hati yang tidak lega.

Ada luahan yang tidak mampu terluah disini, dan tidak tahu bagaimana mahu diceritakan. Aku perlukan seseorang yang sangat biasa dengan aku, memahami aku seorang yang bagaimana, mendengar luahan dan keluh kesah aku, berkongsi cerita suka duka aku, membuatkan aku senang dan ketawa, yang boleh aku mengadu segala.

Memang, aku sukar dan susah percaya kepada orang yang baru aku kenal, aku lebih selesa dengan yang sudah biasa dengan aku, kenal aku. Kenal benar.

Sudah lama rasanya aku tidak punya siapa-siapa untuk aku mengadu rasa. :(

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...