Iklan

Mar 14, 2011

Idea.. Di mana kamu...

Hari-hari buka dan klik kat new post ini, tapi... hari-hari juga membiarkan layout putih ini, terbiar putih. Idea tak mari-mari juga. Idea dalam bentuk penulisan tidak sampai, dalam bentuk bergambar juga tak nampak bayangnya. Jadi bagaimanakah?


Ok, let's blog walking sebentar, mencari idea sementara menunggu lunch hour. Kepala otak pun dah tepu ni, untuk meneruskan kerja.

Sedih. Tetiba. Terlepas majlis kahwin Sarah. Menjenguk ke blog Sarah tadi, setelah lama sungguh tidak menjenguk ke sana, memang betul-betul terkejut dan dikejutkan. Sarah kahwin!!! Dan ianya baru semalam!! Aduhai... betul-betul tak ada rezeki la untuk jumpa dengan dia. Belum rezeki barangkali. Memang, suatu ketika pernah saya beritahu dia keinginan untuk bersemuka, dan dia memaklumkan bahawa mungkin pada suatu hari ketika dia berkahwin. Maka saya pun mula bertekad, nanti bila dia kahwin, saya akan mengambil peluang berjalan-jalan ke Temerloh yang sudah bertahun lamanya tidak saya jejaki kecuali hentian Temerloh di LPT. Hehe...

Sarah, memang tidak pernah saya lupa kerana dialah yang 'mengenalkan' saya pada dunia blog, disamping Dunia Sarah yang sangat indah saya rasakan. Cuma ada waktu-waktunya kekangan masa membuatkan saya tidak sempat menjenguk ke dunia sarah selalu-selalu.

Alhamdulillah, saya gembira untuk Sarah dan semoga doa Barakallah saya sampai kepada dia dan pasangannya bersama doa-doa sahabat-sahabatnya yang lain.

Semoga kekal hingga hujung nyawa, dan dunia yang kekal di sana, Insyaallah. Amin.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...