Iklan

Mar 27, 2011

Laptop rosak

Saya tidak perlu beri alasan sangat kenapa tidak meng'update' blog, sebab saya sedar pengunjung blog ini hanya ada beberapa orang yang mungkin terlajak ke sini. Tak macam blog orang lain, kalau tak update blog, berderet-deret komen kat mukabuku bertanya kenapa tak update blog. Hahaha...

Mukabuku pun sudah jarang saya jenguk disebabkan tiada apa-apa lagi yang 'menarik' saya ke situ.


Blog tidak dikemaskini sudah hampir seminggu, dan hati berasa tidak senang. Idea banyak tapi kurang lancar. Di pejabat ada beberapa dokumen perlu dikemaskini, disiapkan dan dihantar, idea yang banyak tertunggak-tunggak menjadi draft sahaja. Di rumah pula, laptop mengeluarkan bunyi 'tup! tup! tup!!!!' dengan nada makin kuat sebaik sahaja butang on ditekan. Arghhh... menci tul lah! Tengah-tengah aku duk enjoy nak berbelanja memenuhi 'keinginan' (entri ada dalam draft), tiba-tiba datang petaka yang memerlukan 'duit' nih!!!


Dua hari lepas pula (jumaat), line tepon tiba-tiba tidak mengeluarkan sebarang bunyi lagi. Internet tak boleh, tepon pun tak boleh. Mujur TM memberikan perkhidmatan yang cekap selepas melaporkan kerosakan di talian 100. Adu pagi jumaat, pagi sabtu dah baiki dan wallaa.. line dah ok!

But still, laptop rosak... :((

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...