Iklan

Jun 22, 2011

Masihkah Kau Ingat



Ingat tak lagi korang kat lagu ni? Ini lagu lama, masa aku budak-budak lagi. Dah berpuluh tahun, tapi semalam dengar kat radio sinar, terasa sedap sahaja ditelinga. Masih boleh ingat liriknya walaupun memang lama sungguh tak dengar. Lirik yang ringkas tapi padat!


Masihkah kau ingat
sekuntum bunga itu
Ditapak tangan ini
Ia menjadi layu
Lalu kugengam ia menjadi debu
Masihkah kau ingat
Masihkah kau ingat

3 comments:

  1. memang sdah agak lama juga sy x dengar lagu ni. emm ... membangkitkan kembali memorie zaman remaja tengah2 mlm ni ... :)

    ReplyDelete
  2. tak penah jemu dgr lagu ni :)

    ReplyDelete
  3. wachak : yer la kan, dgr lagu ni jer mesti terbayg masa dolu2.. hehe

    hanumhae : betul.. walaupun lama tk dgr, sesekali dgr cam best sgt.. boleh ulang2 lagi.. kan.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...