Iklan

Jun 13, 2011

Tears In Heaven




Masa itu aku first year di universiti yang cantik itu. Tercampak jauh ke asrama baru yang ke dua hujung pagar keluar ke empat universiti. Sedangkan school aku pula, nun jauh ke bawah bukit hujung sana. Bayangkan jauhnya aku kena berjalan untuk ke studio atau ke kelas. Salah satu sebab aku kurus lepas gemuk masa matrikulasi. Okay, bukan itu aku nak citer di sini.


Citer sebenarnya yang berkaitan dengan lagu di atas, masa aku tinggal di asrama tu, ada suatu ketika tu, ada sambutan aper ntah di asrama tersebut, aku memang langsung lupa. Tapi aku tak lupa, ramai la yang terlibat membuat persembahan. Macam-macam ada. Pentomin, nyanyian, lawak jenaka, macam-macamm la.


Tapi, ada sesuatu yang sangat menarik. Yang aku ingat sampai sekarang. Persembahan dari seorang lelaki yang hensom (hahahahaha.. ini yg penting), yang memetik gitar (ini lagi penting ni!) (aku memang minat orang yang pandai main gitar), menyanyikan lagu yang best itu (lagu di atas). OMG! Aku memang bisa jatuh cinta. Err... hati aku cair sekejap. Hehe....



Itu dulu la. Dulu. Aku pun tak tahu siapa lelaki itu. :D


Babai.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...