Iklan

Dec 21, 2011

Kembali Menyibukkan Diri

Bismillahirrahmanirrahim...


Seminggu selepas membawa Aisya pusing-pusing Monument Park di Taman Tamadun Islam, Pulau Wan Man, aku bawa pula dia ke Muzium Losong. Dan aku berjanji pula untuk buat trip ke dua ke sana dalam hujung minggu ini, atau bila-bila sebelum buka sekolah nanti. Sebab, pada hari tu tak sempat pusing-pusing kesemua tempat pameran. Kebetulan mak ikut sebab kitaorang terus langsung dari membeli barangan dapur di Sabasun. Bila dah bawa mak, memang tak boleh berlama-lama sebab mak sibuk nak balik masak untuk ayah.

Aku akan bercerita tentang Muzim Losong nanti, lengkap dengan gambar. Sekarang tidak sempat sebab aku cuma mencuri secebis masa bagi menghilangkan pening mengadap excel dari tadi-tadi lagi. Ya.. hari yang sibuk yang dijangka-jangka telah tiba. Masa untuk membuat tender report. Tidak terlalu kelam kabut sekiranya diingatkan aku ada tempoh 10 hari untuk menyiapkannya, tapi memandangkan aku hendak bercuti pada esok hari dan isnin depan, maka aku perlu menyiapkan dulu serba-sedikit kerja ini.


Esok lusa, nak pergi berjalan-jalan lagi. Lepas tu nanti, anak-anak saudara pula balik. Sabtu ni, ada kenduri akikah untuk anak saudara paling kecik itu. Jumaat, dah rancang dengan mak kena pergi pasar borong beli macam-macam. Tuan punya badan (mama dan papa budak kecik) petang jumaat baru sampai dari KL. Esok aku nak bawa Aisya ke mana yer? Hmm....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...