Iklan

May 18, 2009

Diari malam selasa.

Bismillahirrahmanirrahim...

Aku lapar. Tadi tidak lunch. Dinner pun belum. Sekarang jam di pc ini dah menunjukkan ke pukul 10.31pm. Memang munasabah sangat aku lapar sekrg. Hanya makan separuh mangkuk maggi sahaja lebih kurang jam 5.30 petang tadi, selepas perut ini dijamu nasi lemak pagi tadi.
.
.
.
.
Aku ke dapur. Kononnya nak makan nasi. Tiba-tiba aku teringat, buku-buku sekolah Aisya untuk esok belum disusun dalam beg sekolah. Aduhh.. lupa sungguh nak suruh dia salin jadual untuk esok sebelum dia tidur tadi. Sekrg, mama plak yg kena 'salin'kan. Bukak tudung saji, tak der aper yg best. Terfikir nk buat nasi goreng. Tapi, sempat jeling jam. Dah hampir 11 mlm. Oooo.. cannot eat heavy-heavy late at night. Hmmm.. minum horlicks jer la. So, horlicks segelas dah habis.

Aku terlambt masuk Farm Town tadi. Sepatutnya aku masuk petang td, tp downloading lembap sgt membuatkan aku bosan tunggu. Akibatnya, mlm ni aku punya grape trees dah gone to waste. Sayang betul la. Tp takper. Tak der rugi aper2 pun sebenrnya. Ianya hanya games semata.

Aku addkan banyak blog dekat google reader aku tadi, bila dah acapkali aku buka google reader ari ni tapi tak der aper2 pun utk dibaca. Macam-macam aku tambh. Dan akan aku tapiskan kemudian.

Aku tidak mengantuk lagi dan agak bosan.

Tapi jam dah hampir 11.30 mlm.

Esok kena bangun cam biasa, 6.15 pagi.

Tidurlah. Pujuk mata. Pujuk hati. Pujuk fikiran. Tidurlah.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...