Iklan

Jun 12, 2009

Ringing tone

Bismillahirrahmanirrahim...

Macamana telefon tangan (handphone) anda berbunyi yer? Setiap orang mesti ada macam2 bunyi yg diaorg setkan untuk telefon tangan masing2, kan. Ada yg suka bunyi lagu2 terkini, sekejap2 tukar nada dering, sampai orang dengar pun mungkin naik pening.

Tak dinafikan ada waktu2nya bunyi telefon yang bising dengan lagu2 ini terasa sangat menyemakkan kepala. Waktu itu mungkin rasa cam nak baling jer handphone tu ke dinding bila ia berbunyi. Lepas tu mula la tukar bunyi kepada bunyi2 old fashion. Nokia tone ker, tak pun bunyi telefon lama yang nombornyer kena pulas tu. Kringgg...kringggg... Hahaha... Aku la tu.

Kalau dulu, aku suka letak nada2 tertentu untuk pihak tertentu. Contohnya, bila family call, bunyinya lagu ini. Bila kawan2 opis, bunyinya lagu itu plak. Bila pakwe call, lagu romantik la skit kan. Hahahaha....

Tapi... bila dah putus cinta, dan dengar lagu romantik itu, mula la rasa cam sayu jer...

T______T

1 comment:

  1. Dengar lagu yang romantik tak per, elakkan dengar lagu yang sedih, sebab ianya memberi kesan kepada kita, kita akan bertambah sedih, dan sukar untuk menerima apa yang telah menimpa kita. Nak-nak kalau lagu tu kena tepat kat apa yang berlaku kat kita.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...