Iklan

Dec 29, 2010

Dua hari lagi

Alamak..
aku nak masak apa untuk kali ini.
Kek coklat?
Cuba membuat cheese cake?
Kek lapis keladi, macam yang aku makan dekat jamuan serah projek baru ni, sedap sangat! Tapi kalau aku buat, boleh ke sesedap itu? Hmm...
Godek resepi kat blog en.mat gebu. Hari-hari. Tiap hari.
Tapi, masih tak tahu nak masak apa.
Cup cake? Aku tak suka cup cake. Kurang suka.
Tapi dia mesti suka kan. Tapi aku tak reti buat. Dah la cari cawan kertas yg macam orang buat tu, tak ada di mana-mana. Giant, tak ada. Mydin, ille. Sabasun, naraa.
Dah lama nak buat kek marble yg warna hijau tu. Tapi cari perasa Mint pun, ille di mana-mana.
Aduhh.. camner ni.

Ini last year punya, buat sendiri. :D



Kamus hari ini.
Ille - tarak (bahasa tamil)
Naraa - kosong kot, aku hentam jer.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...