Iklan

May 10, 2011

Hari Hari Adalah Hari Ibu

Bismillahirrahmanirrahim...


Petang semalam, sepulangnya saya dari pejabat, saya tengok ada benda ni atas kerusi yang mengadap meja studi dalam bilik. Tersenyum lebar saya dibuatnya. Memang pandai betul dia buat suprise kat mama dia.


Err... abaikan kesalahan ejaan di situ. Ini bukan dewan peperiksaan. Hehe.. Memandangkan ada sedikit pujian berbau permintaan di situ, maka saya penuhi permintaan dia malam tadi. Saya buat Peppermint Chocolate Cake, yang saya rasa sedap, berangin macam makan gula-gula mentos tetapi rupanya tidak menjadi peppermint sangat. Rupanya macam cake chocolate sepenuhnya. Hehe..


Yang berbalut itu adalah ini.. bekas telur yang cantik, yang merupakan buah tangan masa kenduri biras saya baru-baru ni. (saya tidak hadir kerana ketika itu berada di KL).


Tapi, kosong! Hahaha.. Balik dari sekolah, dia isikan pin-pin tudung mama ke dalamnya. Soooooo sweetttt...


Tapi saya bagitau dia, hari ibu adalah setiap hari sepanjang hayat kita, di mana ibu adalah orang sentiasa perlu kita sayang setiap detik dan saat, perlu kita hormati dan peluk cium sentiasa!

I love u too Dania Aisya, with all my heart and soul.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...