Iklan

May 11, 2011

Laptop Sudah Berchanel

Seketika laptop di pejabat, download dan update segala yang perlu. Hehe..


Bismillahirrahmanirrahim...

Ingat tak tentang lappy yang rosak ari tu? Ceritanya bermula di sini dan disini. Aper yang rosak adalah keyboard nya. Terpaksa ditukar dengan yang baru. Budget lari disitu. T__T


Yang sedihnya, selepas siap dibaiki, ketika diambil di kedai, terdapat calar yang agak teruk di atas permukaan luar laptop. Bukan sahaja agak teruk, malah agak banyaklah jugak. Entah bagaimana mereka menjaga komputer pelanggan yang dihantar ke situ. Err.. mungkin juga langsung tidak di jaga sebab calar itu seolah-olah diseretkan sesuatu di atasnya. Kalau tidak, takkan sedalam itu calar itu. Teruk betul.



Akibat sakit mata melihat calar balar itu, maka saya telah selimuti laptop saya itu dengan chanel kuning. Tarraaa... hehe..





Cantik tak? Cantik tak? Tak kisah la korang cakap tak cantik pun, saya tak ada la nak peduli sangat sebenarnya. Janji, calar balar sudah dibaluti, dan potongan cover chanel itu kemas. :D



Tentang kedai membaiki komputer itu, sungguh menyedihkan sekali. Ianya adalah antara kedai membaiki komputer yang tersohor di Kuala Terengganu. Biarpun perkhidmatan yang diberi agak cekap, hantar hari sabtu (tengahari), hari ahad dapat call bagitau kena tukar keyboard dan bertanya samada mahu tukar atau tidak, isnin dapat call bagitau dah siap dan boleh diambik. Tapi, hari selasa baru saya pergi ambik. :D Kemudiannya pula, receptionist yang lelaki itu pula sentiasa ada di meja depan tanpa kita perlu terjenguk-jenguk mencari sesiapa untuk bertanya. Sayangnya, begitulah. Harta orang yang dipinjamkan seketika tidak dijaga seeloknya. :(
Terpaksa di tolak dua bintang disitu, menjadikan tiga bintang sahaja yang boleh diberikan pada mereka.


Oh yer, saya juga akan pastikanlah, lainkali kalau terdesak saya tidak ke situ lagi. Sorry guys...


Babai.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...