Iklan

Oct 23, 2010

Antara dynamo dan lux, apa persamaannya?

Dua-dua adalah pencuci. Satu tu pencuci pakaian, dan satu lagi pencuci badan. Hahaha...

Beberapa minggu lepas ketika berjalan-jalan di Giant sambil menghabiskan sedikit duit, aku tiba-tiba terfikir untuk membeli mandian baru. Tahu sajer la kan, aku memang suka bertukar-tukar buih mandian ni. Dua mandian dalam bilik mandi dah habis digunakan. Tidak puas hati kerana seperti tiada pilihan yang banyak ketika mandi, itu yang membuatkan aku terfikir untuk membeli yang lain. Dan tiba-tiba pula teringatkan iklan si cantik manis menggoda memikat dan memang lawa sungguh bini si hensom anak Amitab Bachan. Hahaha... Alaa.. iklan yg terpeluk maid tu!

Jadi, terfikir la nak cuba lux sekali. Serius, sebelum ni aku tak pernah beli krim mandian lux. Kalau sabun, pernahlah pakai buat cuci tangan kat pejabat. Tu pun sebab Ain atau Nur yang belikan. Hehe.. Eh, tapi tak tahu plak yang mana satu si cantik tu pakai. Hentam jer la..

So, balik-balik rumah, semangat la nak mandi sebab nak cuba mandian baru. Letak atas sponge, tarik nafas panjang-panjang, ehhhhhh... pesal macam bau dynamo jer ni????? Aduhhh... naik pening lak sebab bau cam pencuci dynamo di sapu seluruh badan. Hahahaha....

Selesai jer mandi, bagi mandian tu kat Aisya. Suruh dia mandi dengan yang tu dalam bilik air yang satu lagi. 'Bagi balik kat mama mandian Secret Garden kaler biru'. :P

Bagi Aisya dan mak, bau dia okey jer pun. Wangi. Cuma mungkin tak kena dengan selera hidung aku. Sampai ke sudah aku pastikan gel mandian tu tak di bawa masuk ke dalam bilik mandi yang selalu aku gunakan.

Dan hari ini, aku beli krim mandian lux yang baru. Tak cuba lagi, tapi aku telah pastikan yang inilah yang digunakan oleh menantu Amitab tu. Memang la tak bertukar cantik macam dia, tapi sambil mandi boleh la berangan kan. Hahahaha....

Aiswarya Rai.. pesal la nko cantik sangat ek???

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...