Iklan

Feb 2, 2011

Dengar dan kagumilah jari jemari itu

Dari dulu, aku sangat suka dan mengagumi jari jemari yang lincah memetik gitar, piano atau apa sahaja music instrument. Aku orang berjiwa seni, aku akui itu. Aku sukakan lukisan tangan yang cantik, musik yang merdu dan unik, bahasa sastera yang indah, dan apa sahaja yang berkaitan dengan seni. Aku suka melukis dan boleh melukis (dulu), dan pernah juga lukisanku dikagumi kawan-kawan. Aku pernah belajar bermain musik, gitar (satu semester), piano (untuk beberapa bahagian lagu sahaja apabila terlalu eager melihat best friend yang dah habis gred belajar piano bermain, dan menggesanya mengajar aku!), belajar menari (untuk satu semester juga) dan pernah memasuki kelas teater juga.

Tetapi aku tidak banyak uang (wang) untuk membeli gitar dan terus memetiknya. Tapi aku sangat teruja dan boleh jatuh cinta melihat seseorang bermain gitar. Of course apabila si pemetik gitar itu adalah lelaki! Hahaha...

Ok, aku jumpa lagu ini dan aku jatuh cinta padanya.



Enjoyz!!

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...