Iklan

Jan 18, 2012

Sebenarnya. Aku. Takut.

aku rasa
seperti sedang beratur untuk terjun ke water slide
takut, tetapi teruja
teruja, tapi takut
nak terjun, tak nak terjun
nak terjun, tak nak terjun


damn! damn! damn!
jadi aku dengar ulang-ulang lagu Avril Lavigne
not that i wish u were here...
coz aku sendiri tak tahu u tu untuk siapa


ada apa dengan cinta
dalam hati ada cinta
cinta itu untuk siapa
cinta itu di udara, terbang entah ke mana


aku rasa
seperti sedang beratur untuk didukung seseorang
hendak tapi takut
takut tapi hendak

aku takut jatuh,
terhempas atau dihempaskan,
aku takut jatuh,
terlepas, atau dilepaskan

sakit itu tidak apa-apa
sakit itu sekejap cuma
tapi kat hati
parut dihati siapa yang tahu
(teringat topik parut di Suria fm, gelak tawa Kenchana Dewi, Nabil dan HO)
parut, parut, parut
ya... parut itu yang membuatkan kamu, sebagaimana kamu hari ini
kesan selamanya

sungguh,
aku takut sebenarnya
titik

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...