Iklan

Sep 1, 2008

Salam Ramadhan...

Aku tahu, ramadhan bulan yang dinanti-nanti kedatangannya. Ramadhan bulan yang dialu-alukan dan disambut penuh kesyukuran oleh seluruh umat islam. Ramadhan bulan penuh keberkatan. Akan tetapi, aku tidak tahu kenapa ramadhan tahun ini, aku rasa sangat muram, tertekan dan bingung. Aku cuba untuk mengceriakan diri, tapi fikiranku tetap rasa berserabut. Aku cuba melayan kawan-kawan bergelak ketawa, tetapi bila saja ketawaku terhenti, aku rasa fikiranku kembali kepada asal. Berserabut, berkecamuk, macam-macam. Aduhhh....

Ok la, memandangkan aku tidak dapat membetulkan pemikiran aku hari ini untuk ber'blogging', so aku cuma nak ucap 'Selamat Bersahur, Selamat Berpuasa dan Selamat Berbuka' kepada semua umat islam yang mengunjungi blog aku ini, samada memang menjengah ataupun terbuka blog ini. Semoga ramadhan tahun ini membawa keberkatan kepada semua, dan semoga ibadah-ibadah yang didirikan sepanjang ramadhan ini dipanjangkan sehingga ajal menjemput kita semua.. Amin.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...