Iklan

Jan 29, 2009

Hari ini aku bosan

Bismillahirrahmanirrahim...

Hari ini aku bosan. Apa yang aku buat serba tidak kena. Aku menaip satu entri, yang lepas tu tidak aku postkan kerana rasa cam ntah apa-apa. Aku hendak menaip sesuatu yang berguna, dan bukannya ekspresi diri dan perasaan aku, tetapi aku akhirnya tewas. Entri ini jadinya seperti my online diary lagi.

Aku terasa nak upload gambar dimana-mana. Tetapi tidak di friendster, bukan di facebook. Akhirnya aku create Aya Yus's Flickr. Tengok la jadi camner nanti.

Aku keluar, meninjau kedai perabot. Suatu hobi yang jarang sangat dapat dibuat sejak duduk di Terengganu. Dulu masa tinggal di Kuala Lumpur, aku suka sangat menyinggah di kedai perabot berhampiran rumah. Tinjau-tinjau, angan-angan, tapi tak beli apapun. Huhuhu... Tapi tadi aku beli meja studi dan kerusi untuk Aisya.

Hmm.. nak balik la. Daaa..

1 comment:

  1. Salam ziarah. Saya pun bosan jugak ni. Tu yg jenguk2 blog org lain. haha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...