Iklan

Jan 15, 2009

Kebiasaan yang tiba-tiba bertukar.

Bismillahirrahmanirrahim...

Aku rasa semua orang tahu rasanya apabila suatu kebiasaan atau rutin harian kita tiba-tiba bertukar. Mesti rasa macam ada jer benda tak kena, ataupun macam rutin harian kita tidak lengkap. Itu yang aku rasakan sekarang, sejak semalam. Walaupun makan masih jadi kenyang, tidur pun lena jer, dan semestinya mandi memanglah basah, kan. Tapi tetap aku rasa seperti ada yang tidak kena. Seolah-olah aku hendak jer mengomel sepanjang masa, 'Ish.. pesal rasa cam tak kena jer ni?'. Tu pun, dah mengomel sikit-sikit, dan aku rasa kalau banyak lagi, sah-sah Nur pun mungkin termuntah hijau.. hahaha...

3 comments:

  1. Muntah hijau tu makna 'PAS MENANG'...hehehehehe
    Tapi kalu setakat dengar demo mengomel itu ini itu ini...dah kalih org trg kata...agoknya demo dok leh duk sorang doh nie...tu la asyik mengomel jer tuu...ader apa-aper ker nie...hehehehehe

    ReplyDelete
  2. Relax chi am.. jgn gabra sebb sakit pinggang.. hahaha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...