Iklan

Jan 19, 2009

Mimpi indah yang realitinya menyesakkan dada.

Bismillahirrahmanirrahim...

Mimpi itu indah. Betul la, memang ada mimpi yang menakutkan. Cam mimpi hantu, mimpi orang mati, dan macam-macam lagi la. Tapi mimpi aku indah. Indah kerana ianya adalah suatu harapan yang menjadi kenyataan. Hmm.. bukan harapan sebenarnya. Aku tidak suka mengharap, kerana biasanya apa yang aku harap jarang menjadi kenyataan. Ianya lebih kepada suatu yang kita suka. Yess.. i find the right word here!

Suka. Contohnya, kita sukakan sesuatu atau seseorang seperti suka kat Brad Pitt. (Eh.. aku tak sukapun Brad Pitt sebenarnya, tapi nama tu jer yg boleh aku fikir saat ini!). Jadi, tiba-tiba dalam mimpi itu, Brad Pitt datang melamar! Fuhhh...

Realitinya.. mustahil la kan! Hahaha..

Cintailah seseorang yang mencintai dirimu. Hmm...

1 comment:

  1. Bestkan kalu mimpi kita yang indah tu jd kenyataan...ader orang kata mimpi kita tu sebahagian daripada kehidupan kita...mungkin ader petunjuk yang tersirat dan tersurat dalam mimpi yang boleh memberi kepada kita kekuatan dan ketabahan dalam meniti perjalanan hidup yang sangat panjang ini...Dan jangan lupa yea kalu mimpi Brad pitt tu sekali lagi...kirim salam erk...

    Satu lagi susahnya mengukur nilai cinta seseorang kan... bestkan kalu dapat timbang nilai cinta itu kan su...baru kita tahu betapa beratnya dia mencintai kita kan...
    Dan betapa beratnya kita mencintai dia kan...ermmmmmmmm

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...