Iklan

Dec 4, 2009

Lama tak jumpa dan tak buat.

Salam...

Saya jumpa kat notes facebook kawan saya. Biasanya malas nak baca notes ni, tapi hari ni ntah apa mimpi (boring kot), boleh plak aku membuka notes dia. Terjumpa
benda alah ni. Lama sungguh tak jumpa dan tak buat. Tapi, tk nak buat kat facebook tu, nk buat kat sini jer. Saja nak memenuhkan catatan untuk bulan terakhir 2009.

Rules: Don't take too long to think about it. Fifteen movies you've seen that will always stick with you. First fifteen you can recall in no more than fifteen minutes. Tag fifteen friends, including me because I'm interested in seeing what movies my friends choose. (To do this, go to your Notes tab on your profile page, paste rules in a new note, cast your fifteen picks, and tag people in the note -- upper right hand side.) I hope you participate, even if you didn't get tagged!

1. Windstruck
2. My Sassy Girl
3. My Little Bride
4. Daisies
5. Jab We Met
6. Sepi
7. Ayat-Ayat Cinta
8. Lion King
9. Stand By Me
10.Ice Age
11.My Best Friend Wedding
12.Taree Zameen Par
13.Dil Chahta Hai
14.The Chronicle of Narnia
15.Spiderwick

:D. Sebenarnya saya ambil masa yg lebih dari 15 minit untuk menamatkan tag ini. Sebabnya saya jarang tengok movie dan saya selalunya kalau movie yg saya suka, saya akan tengok acapkali. Semua movie di atas saya tonton lebih dari sekali. Oh ya, saya juga sebenarnya seorang yg selalu ketinggalan bab-bab movie ni. Cerita tahun lepas, saya baru nak tengok sebab saya dengar ceritanya best, adalah perkara biasa bagi saya. Panggung wayang, bukan kegilaan saya kerana saya rasa menghabiskan masa selama 3 jam di dalam panggung sambil, adalah seperti membuang masa. Sesekali, tak apa.

Kalau tengok senarai di atas, 4 cerita teratas adalah cerita korea. Dan semuanya cerita-cerita yg dah agak lama. Saya ulang tengok dalam 2,3 minggu ini apabila saya cuba mencari aktiviti baru. Dan sekarang saya masih lagi dalam pencarian cerita-cerita korea yg pernah saya tengok dulu ketika di Skudai. Movie terbaru yg keluar? 2010. The Spy. Saya tahulah sikit-sikit, tapi tak teringin pun nak tengok. :D

Itu sahaja untuk petang yg berangin dan sejuk ini walaupun tidak hujan. Jumpa lagi.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...