Iklan

Jan 14, 2010

Ianya kelemahan kamu, perlu dijauhi atau diberanikan diri?

Bismillahirrahmanirrahim...

Aku rasa tidak salah selama ini apa yg aku percaya dan aku lakukan. Sungguh, aku belajar daripada kawan yg sedang melaluinya dengan cara yg pada aku adalah salah. Jelas salah. Ketara salah.

Sebab, pada aku sekiranya jelas kelemahanmu disitu, kenapa perlu terus kamu melayan. Ianya jelas sudah mengikat hati kamu untuk terus terperangkap dalam impian yg kosong. Malah menutup hati kamu untuk menilai yang lain yang mungkin lebih bernilai.

Mungkin ada waktunya, kita perlu bersemuka dengan kelemahan kita.

Tapi, bukan untuk situasi seperti aku.

Aku tewas dengan kelemahan itu.

2 comments:

  1. sungguh mendalam maksud entry nie..huhu

    ReplyDelete
  2. opss.. hi unniesya..
    tk der la mendalam sgt pun, renung skit, paham la. :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...