Iklan

Jan 14, 2010

Minggu yg banyak bz plus pening plus kejutan equal to stress

Bismillahirrahmanirrahim...

Sebenarnya, ini semua adalah tanpa perancangan dan tidak terduga. Tiba-tiba bermula jer hari kerja pertama minggu ini, bertalu-talu kerja menyembah ke riba..

- meeting ngan JKR Terengganu on wednesday morning
- meeting ngan IWK Terengganu on monday evening
- kena prepare report and presentation untuk meeting dengan JKR tu
- kena pastikan kerja kt site sumer berjalan lancar

Eh, cam sikit jer kan. Well, as for me, bila dah ke sana ke mari ambik gambar, kena ke site, aper sumer tu, mana sempat nak mengadap pc preparing for the presentation slide show.

Duhh!! Yg lebih memenatkan adalah arahan boss yg bertalu-talu! Well, yg itu memang serius sungguh2 meletihkan plus memeningkan kepala. Sungguh aku nak share disini, ini pertama kali aku mendapat seorang boss yg memberi terlalu byk arahan atau pertanyaan atau pemberitahuan dalam sehari. Kekdg dalam tempoh sejam, hampir sepuluh kali dan kekdg lebih kita menerima panggilan dari dia. Itu belum lagi dia datang ke opis sebab tak puas hati dengan cuma berbincang di telefon.

Sudahnya, sakit kepala dan rasa nak muntah aku datang semula. Mujur ubat yg doktor bagi masa aku ke klinik khamis lepas belum habis.

Plus, ada beberapa kejutan yg berlaku minggu ini.

Hasilnya, aku rasa tubuh aku sangat lemah tidak bermaya.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...