Iklan

Apr 5, 2010

Alaaaa... doktor nih, skit2 tak der..

Call klinik yg biasa saya buat rawatan tadi, doktor plak tak der. Selalu sangat sekarang doktor tak der pada waktu petang. Saya pulak malas nk pergi malam sebab orang selalu ramai malam2. Pagi plak memang tak sempat. Ke sana, ke mari ajer dah tengahari. Cepat sangat masa bergerak. Tak terkejar dah ni. Kerja plak, ada jer yg nak kena buat.

Klinik yg lagi satu tu, doktor lelaki. Segan skit kalau nak mengadu hal. Agaknya sebab klinik ramai orang yg sakit tu perempuan, saya lihat klinik yg doktor lelaki tu dah kekurangan customer sejak klinik yg satu lagi dibuka (klinik doktor pompuan tu la). Kalau dulu, sebelum klinik tu dibuka, klinik doktor lelaki tu selalu penuh terutama pada waktu malam. Ye la, siang2 orang bekerja. Malam baru nk gi klinik.

Ishh.. pesal saya dok sibuk2 pasal klinik orang ni. Bukannya ada share pun. Eh, tapi saya nk jumpa doktor tu. Hmm.. pagi esok lah.

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...