Iklan

Apr 1, 2010

Nak relaks2 di spa, tapi ramai orang lak.

Betul ker orang yg ada darah tinggi tak boleh bersauna? Rancangan semalam, malam ni nak ajak mak pergi bersauna kat spa kak yah. Tapi, tup tup terfikir, mak baru2 ni darah tingginya naik skit. Rasa2nya tak boleh bersauna, takut darah tinggi makin naik. Bukan ker bersauna tu panas. Betul kot teori aku tu. Jadinya, tak jadi mak nak join sekali.

So, pergi sorang2. Cadangnya nak relaks bersauna kemudian massage the whole body.

Tapi, sampai2 jer, tengok ada 2 bijik kereta besar kat luar spa kak yah. Masuk jugak dengan harapan diaorg dah siap nak balik ataupun diaorang ada urusan lain. Oh, hampa sekali. Seorang tengah berurut. Dan 2 orang sedang bersauna.

Balik dengan hampa. T_____T

2 comments:

  1. tk perlu kesian, dh buat dh pun. Last saturday morning. :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...