Iklan

Dec 5, 2008

Awal pagi

Ini kali pertama 'blogging' di awal pagi. Semua dah tidur. Tapi, sepasang mata ini masih seronok meniti satu persatu gambar-gambar Mellysa yang cantik sangat itu. Nak bagi komen, tapi nampaknya komen yang diberi kebanyakkan geng-geng rapat dia. Nak mencelah cam tak sesuai. Nanti la, tunggu gambar terbaru dia, dan tetap nak bagi komen. Semestinya komen yang baik-baik sebab nampak sangat yang dia sangat berbakat.

Aku pun nak belajar-belajar juga 'photography' ni. Minat ada, dari dulu lagi. Malah, masa di matrikulasi 1 di SERATAS, Taiping, aku ada masuk persatuan Fotografi. Tapi, memandang aku bukannya datang dari keluarga yang senang, untuk membeli kamera itu adalah mustahil bagi aku masa tu. Maka dengan itu, menumpang la kamera-kamera teman sepersatuan untuk buat assignment. Itupun, kurang berjaya. Yer la, kamera orang. Takut plak nanti rosak ditangan kita. Kat mana plak nak dicekau duit nak menggantinya nanti. Jadinya, aku hanya tengok jer la teman-teman belajar. Teori dengan praktikal, semestinya menang praktikal kan. Dengan teori sahaja, apa la yang kita dapat. Lebih-lebih lagi baru sekarang aku punya kamera sendiri. Selepas.. hmm..2008 tolak 1994.. 14 tahun tu! Lamanya!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...