Iklan

Mar 24, 2009

Aku rasa

Bismillahirrahmanirrahim...

Malam ini aku rasa bosan.
Aku rasa perut tidak selesa.
Aku rasa tidak tahu hendak berbuat apa.
Aku rasa pinggang aku banyak lemak menggeleber.
Aku rasa baju tidur budak bersaiz 11-12 yrs yang aku pakai agak kecik dari biasa.
Aku rasa cam gemuk jadi aku terus naik atas penimbang, 46kg jer.
Aku rasa rambut aku cam sangat lembut (ewaahhh!)
Aku rasa bosan lagi.
Aku rasa ada nyamuk gigit, jadi aku buka kipas.
Aku rasa sejuk tadi, jadi aku tutup kipas.
Aku rasa sejuk semula, jadi aku tutup semula la kipas tu.
Aku rasa bosan dengan Facebook yang membosankan jadi aku logout.
Aku rasa hidup ini tiada keadilan (tiba-tiba jer ni).
Aku rasa cam awal lagi untuk aku tidur.
Aku rasa bosan jadi aku perlu tidur.

Selamat malam dunia fana. Selamat malam bulan yang indah. Selamat malam bintang yang bersinar. Selamat malam pungguk yang merindu. Selamat malam.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...