Iklan

Mar 26, 2009

Hmmm...

Bismillahirrahmanirrahim...

Malam ini tidak lagi seperti malam-malam sebulan yang lalu. Malam ini aku mengadap laptop dengan hati kosong. Aku online YM. Aku online kt Google chat. Aku nak online kt facebook, tp tidak jadi. Kerana aku rasa facebook kurang sesuai untuk orang seperti aku.

Aku jenguk blog kawan-kawan. Tak ramai yang update plak. YM aku menyepi. Google chat pun senyap sunyi. Aku bosan lagi. Aku rasa mengantuk pada jam 23:28pm. Tadi aku sempat buat puding honey dew. Aku makan nasi goreng yang mak buat. Aku bakar roti untuk Aisya.

Eh.. puding aku dah letak dlm peti sejuk belum?? Alamak! Jap ek.
.
.
.
:D. Mak dah letak. Nampaknya aku kena cari cara untuk hiburkan hati aku.

Apa aku nak buat yer???

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...