Iklan

Feb 23, 2009

Entri yang ntah aper2.

Bismillahirrahmanirrahim...

Boring betul la malam ni. Dah baper ari tak jenguk blog pun. Tak sempat sebab cam banyak jer keja. Ader jer benda nak dibuat walaupun bukan keja yang penting pun. Contohnya tengok citer Rozanna. Aku tengok citer tu kat Youtube jer. Tetap nak tengok sebab suka tengok Rita Rudaini. Jadinya, dah baper ari jugak la langsung tak dang menjenguk blog-blog yang sokmo aku kunjungi. Malam plak tido awal jer.

Malam ni, ngadap laptop, teringin plak nak tengok My Sassy Girl. Sempat la tengok kejap sebelum layan chatting. Nak kena cari masa betul-betul sorang-sorang, tanpa gangguan. Kata adik aku, citer tu kesinambungan citer Windstruck. Tu yang aku beriya-iya nak tengok ni.

Aku suka Windstruck tu. Aku rasa mungkin 3,4 kali jugak kot aku tengok citer tu. Ni dah lama la tak tengok. Dan aku rasa, aku kena tengok balik la citer tu lepas habis tengok My Sassy Girl ni. Mesti.

Eii.. aper aku ni. Buat entri yang ntah aper-aper!

2 comments:

  1. akakkkkkkkkk sgt sukeeeeee windstruck! mmg struck ke hati & jantung saya! aiyooo..sukenye!!!

    ReplyDelete
  2. Hehe.. sama la kita Zeela. Suke sgt sgt sgt!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...