Iklan

Aug 4, 2010

Apa kamu buat ketika memandu?

Salam...

Semasa memandu, apa yg kamu suka buat? Berbual? Kalau berseorangan, contohnya ketika dalam perjalanan ke tempat kerja. Dengar radio, sambil gelak sorang2? Orang tengok pun pelik, tapi diaorg tak hairan kalau diaorg pun dua kali lima dengan kamu. Aku, sama juga. Aku gelak sorang2 dengar celoteh FF dan FBI kat HotFM. Lebih2 lagi kalau sempat dengar 'Panggilan Hangit'. Kalau terawal ke pejabat. Errr.. ntah bila nak sedar diri pergi awal2 ke pejabat. :P

Tapi kadangkala boleh juga dengar radio yg banyak iklan, dan iklan satu2 tu plak, lamanya! Tension aku. Dah la dalam berapa minit sahaja dah sampai ke opis. Kadangkala tu, tak sempat kuar lagu, iklan ajer.. dah sampai opis dah. Cehh!

Sebab tu, aku kadangkala suka layan MP3. Sebenarnya ni tengah duk buang2 lagu yg kononnya aku suka, tapi disebabkan waktu dengar lagu2 tu, adalah waktu pagi atau malam (ketika on the way pergi kerja or pergi kedai), jadinya perlukan lagu yg memberi semangat skit. Tak bleh layan sangat mendayu2, layan perasaan sumer ni. Kan. Kan.

Oh yer, aku suka nyanyi kuat2 sorang2 sambil memandu. Hilang skit tensen kerja dan tekanan perasaan. Hehe...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...