Iklan

Oct 20, 2009

Bosan

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

Sungguhlah, saya rasa amat bosan sejak akhir-akhir, dengan perkara-perkara berikut;

1. Client (hahaha..),
2. Consultants yg seperti hendak bergaduh jer dengan saya,
3. Kerja-kerja saya yg seperti berulang disekitar perkara yg sama
4. Masa saya yg rasanya byk terbuang di dalam kereta ke sana ke mari
5. Facebook (termasuk farmville dan farmtown)
6. Makanan! Saya tak tahu nk makan apa!!
7. The ultimate and at the highest point level is, MY LIFE!

Well, usually in this kind of situation, saya boleh mengambil ataupun membuat keputusan yg saya takut hendak buat selama ini (for example, berkahwin lagi :D)spontaneously without even think twice or thousand time.

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...