Iklan

Oct 1, 2009

Saya terfikir nak delete jer blog ni, tp..

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Ya. Itu yang saya fikirkan. Hendak menamatkan sahaja riwayat blog ini. Kerana saya rasa daripada membiarkan blog ini terabai penuh sampah sarap semak samun sawang debu haper sumer tu, baik saya bakar jer terus. Buat yang lain. Tapi, jauh kat sudut hati saya, saya masih sayangkan blog ini. Banyak kenangan disini. Ada beberapa org kawan yg jauh juga tahu kewujudan blog ini. Saya tidak kisah mereka menjenguk ke sini atau tidak. Tetapi andainya suatu ketika mereka terfikir tentang saya, mungkin mereka tahu dimana hendak dituju.

'Jangan Su', larang seorang kawan. Ya, dia gunakan pautan disini utk menjenguk ke blog2 lain.

Jadinya, biarlah blog ini begini. Sekiranya masih ada yg sudi mengunjung, terima kasih. Saya sekrg dalam situasi yg sangat tidak bersemangat. Dalam keadaan begini, saya terasa ingin berbuat apa-apa sahaja yg saya suka. Mengarang, melukis, menyanyi. Dan juga apa-apa yg membuatkan saya tidak perlu berfikir apa2. Menonton, membaca novel2 lama, melayan cerita2 bersiri di internet dan tv, dan macam-macam la.

Oh.. we are still in Syawal, so Selamat Hari Raya Aidilfitri semua. Maaf sekiranya pernah menyinggung perasaan semua di sini yer. 0-0. :D
Bye.

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...