Iklan

Nov 5, 2009

Intuisi

Bismillahirrahmanirrahim...

Tiba-tiba saya perasan bahawa kebanyakan perkara yg berlaku dalam hidup saya, sebenarnya telah pun saya ramal dalam diam dan merasakan kehadirannya sebelum ianya berlaku. Ini bererti gerak hati atau intuisi saya sangat kuat. Semestinya ianya berkaitan dengan kehidupan saya dan orang-orang yg ada perkaitan dengan saya. Apa yg saya rasakan adalah betul-betul berlaku dan saya mengetahuinya biasanya setelah agak lama kebenaran itu terserlah. Disinilah akan wujud suatu keadaan lagi dalam diri saya yg bermula dengan 'Kalaulah......', sambungkan ayat tersebut untuk memulakan ramalan sendiri. :D

Tetapi, kerana ramai sangat manusia yg jenis suka memutar belitkan cerita sebelum kebenaran itu sampai kepada saya, maka banyak perkara yg diabaikan begitu sahaja oleh saya yg sememangnya seorang yg tidak suka untuk bertikam lidah cuma kerana intuisi saya.

Oleh itu, mulai hari ini, saya kena lebih prihatin akan intuisi saya ini. Memberi lebih penekanan untuk mencari kebenaran apabila ada sesuatu yg mula melintas diminda. Jangan biarkan ianya 'zupp!', melintas dan hilang begitu sahaja.

Pssst : Malam tadi mimpi tak best. Saya terjaga dan kepala terus rasa berdenyut-denyut. :(

Psssst : Saya teringin berlama-lama di dalam hujan, merasa dinginnya air hujan. Sebab saya rasa dalaman saya sangat panas, ada sesuatu terperangkap disitu. Perasaan yg tidak terluah barangkali.

2 comments:

  1. intuisi saya mengatakan ader yang blm tercapai lagi tu... itu sebab panas...

    ReplyDelete
  2. hmm.. intuisi saya kali ini tidak berperasaan, tidak tahu apa2..hanya mengikut angin kuat yg sedg bertiup kencg di bumi trg ini.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...